Регистратура: 77-41-31, 77-44-53, приемная: 35-21-19
Меню

День сердца

29 қыркүйек - Дүниежүзілік жүрек күні. ❤️
Негізгі орган, жалын қозғалтқышы, жан қоймасы - тәулігіне 24 сағат, біздің денемізге қан айдайтын және адам ағзасындағы өмірді қолдайтын - жүрек. Дүние жүзіндегі кардиологтар жүрегіңізді бағалауға, оған қамқорлық жасауға, оның жұмысын жаман әдеттермен бұзбауға шақырады.
Жүрек — қан тамырлары аурулары әлемдегі өлім мен мүгедектіктің негізгі себебі болып табылады-олар жыл сайын 18 миллионнан астам адамның өмірін қиады.
Қазақстанда жүрек-қан тамырлары ауруларынан зардап шегетін 2 миллионнан астам адам тіркелген. Жыл сайын 40 мың қазақстандық инсульт алады. Оның 5 мыңы инсульттан кейін 10 күн ішінде көз жұмады.Қан айналымы жүйесі ауруларының қауіп факторларының бірі стресске ұшырау болып табылады.
Стресс жүрек пен қан тамырларына қалай әсер етеді?
Стресс аясында жүрек соғуының жоғарылауы байқалады. Бұл ишемиялық ауруды тудыруы мүмкін. Сонымен қатар, жиі тәжірибе қысымның жоғарылауына әкеледі. Стресске ұшыраған адамда артериялар аз серпімді болады, олардың қызметі бұзылады. Егер артерияларға бляшкалар әсер етсе, онда тамырлардың спазмы кезінде жүрек оттегінің қатты жетіспеушілігін сезіне бастайды.
Кез-келген себеппен қобалжуға дағдыланған адамдарда аритмия қаупі едәуір артады.
Стресспен қалай күресуге болады?
Өкінішке орай, стресстер өмірден бөлінбейді, бірақ сіз өзіңіздің жағдайыңызды бақылап отыруыңыз керек, ұзақ тәжірибеге жол бермеуіңіз керек, ауыса және демала білуіңіз керек. Мұндай шаралар-бұл жүрек ауруының алдын-алу және егер сізде жүрек ауруы болса, өмірлік қажеттілік.
1. Стресс және релаксация.
Стресспен күресу тиімді болуы мүмкін және болуы керек. Эмоционалды шиеленісті сезінесіз бе? Серуендеу көмектеседі. Керемет құрал-жылдам жүру. Ақыл жағымсыз эмоциялардан алшақтайды, ал дене қажетті физикалық белсенділікті алады.
Релаксацияның басқа әдістерін меңгеріңіз: тыныс алу жаттығулары, йога, стрессті басқарудың психологиялық әдістері.
2. Достарыңызбен араласуға уақыт бөліңіз.
Өз сезімдеріңізді құшақтап білдіруден тартынбаңыз. Егер сіз достарыңызбен, отбасыңызбен және жақындарыңызбен жиі құшақтасаңыз, сізде жүрек проблемалары әлдеқайда аз болады. Позитивті эмоциялар Сау жүректі және жалпы денсаулықты сақтауда маңызды рөл атқарады.
3.Сегіз сағат ұйықтаңыз. Толық сау ұйқы-денсаулықтың өте маңызды құрамдас бөлігі. Демалған адам барлық қиындықтарға басқаша қарайды және депрессиядан аз зардап шегеді. Жүрекке де демалу керек-оған осындай "сән-салтанат"берсін.
4.Дұрыс тамақтануға артықшылық беріңіз (құрамында тұз, жануарлар майы аз, жемістерге, өсімдік талшықтарына, теңіз балықтарына бай).
5.Темекі шегуден және алкогольден аулақ болыңыз-бұл жаман әдеттер проблемаларды шешпейді 6. Стресске төзімділікті арттыратын және қан қысымын реттеудің маңызды элементі болып табылатын жақсы әдіс - орташа қарқындылықтағы тұрақты физикалық белсенділік. Дене белсенділігі жүрек пен қан тамырларын нығайтады, нәтижесінде жүрек қарқынды жұмыс істеуге дағдыланады, сондықтан стресс немесе шамадан тыс жүктеме кезінде ол олармен жақсы жұмыс істейді; тамырлардың серпімділігі жоғарылайды, бұл ағзадағы қан айналымын жақсартады; жаттығу кезінде денеде болатын биохимиялық өзгерістер тамырлардың жаттығудан кейін тағы бірнеше сағат бойы кеңейтілген күйде қалуына мүмкіндік береді, бұл қан қысымын қалыпқа келтіреді.


29 сентября — Всемирный день сердца.❤️
Сердечно-сосудистые заболевания являются главной причиной смерти и инвалидности в мире — ежегодно они уносят более 18 миллионов человеческих жизней.
Сердечно-сосудистые заболевания представляют собой rpyппy болезней сердца и кровеносных сосудов, в которую входят ишемическая болезнь сердца, болезнь сосудов головного мозга, периферических артерии, ревмокардит, врожденный порок сердца, тромбоз глубоких вен и эмболия легких.
В Казахстане зарегистрировано более 2 млн. человек, страдающих от сердечно-сосудистых заболеваний. Ежегодно у 40 тысяч казахстанцев случается инсульт. Из них 5 тыс. умирает в течение 10 дней после инсульта.
Главный орган, пламенный мотор, хранилище души - все это о нем, о сердце, которое 24 часа в сутки, не замирая ни на секунду, качает кровь по нашему организму и поддерживает жизнь в теле человека. Ценить свое сердце, заботиться о нем, не подрывать его работу вредными привычками призывают кардиологи всего мира.
Одним из факторов риска болезней системы кровообращения является подверженность стрессам.
Как стресс влияет на сердце и сосуды?
На фоне стресса отмечается увеличение сердечных сокращений. Это может стать причиной ишемической болезни. Кроме того, частые переживания ведут к повышению давления. У человека, находящегося в стрессовом состоянии, артерии становятся менее эластичными, нарушается их функция. А если артерии поражены бляшками, то при спазме сосудов сердце начинает испытывать сильный недостаток кислорода.
У людей, привыкших нервничать по любому поводу, существенно возрастает риск аритмии.
Как бороться со стрессом?
К сожалению стрессы неотделимы от жизни, но нужно следить за своим состоянием, не допускать длительных переживаний, уметь переключаться и отдыхать. Такие меры — это хорошая профилактика ССЗ и жизненная необходимость, если у вас уже есть болезни сердца.
1. Стресс и релаксация.
Борьба со стрессом может быть и должна быть эффективной. Чувствуете эмоциональное напряжение? Помогут прогулки. Прекрасное средство – быстрая ходьба. Ум отвлечется от негативных эмоций, а тело получит необходимую физическую нагрузку.
Осваивайте другие методы релаксации: дыхательные упражнения, йога, психологические методики управления стрессом.
2. Находите время для общенияс друзьями.
Не стесняйтесь выражать свои чувства объятиями. Если вас часто обнимают друзья, родные и любимые, у вас будет намного меньше проблем с сердцем. Положительные эмоции играют существенную роль в поддержании здорового сердца, и здоровья в целом.
3.Спите восемь часов. Полноценный здоровый сон – очень важная составляющая здоровья. Отдохнувший человек по-другому смотрит на все трудности, и гораздо реже страдает депрессиями. Сердцу тоже нужен отдых – позвольте ему такую «роскошь».
4.Отдавайте предпочтение здоровому питанию (с пониженным содержанием соли, животных жиров, богатой фруктами, растительной клетчаткой, морской рыбой).
5.Окажитесь от курения и алкоголя - эти вредные привычки не решают проблем                                                                                               6. Хорошим методом, повышающим устойчивость к стрессу и важным элементом в регуляции артериального давления, является регулярная физическая активность средней интенсивности. Физические нагрузки укрепляют сердце и кровеносные сосуды, и, как следствие, сердце привыкает работать более интенсивно, поэтому в моменты стресса или физической перегрузки оно лучше справляется с ними; повышается эластичность сосудов, что улучшает кровообращение в организме; биохимические изменения, происходящие в организме при физических упражнениях, позволяют сосудам оставаться в дилатированном состоянии еще несколько часов после упражнений, что нормализует артериальное давление.

Блог руководителя

Написать